fredag den 23. januar 2009

Wow!

Nogle gange løber jeg tør for ord. Det er sq snart ved at blive en hel vane, når jeg har været sammen med Dronningen og hendes hof. :-D Gang på gang sidder jeg og skal lede efter ord, når jeg skal gengive bare lidt af den stemning, jeg oplever, når jeg sidder i min stol og kigger på. Denne gang er absolut ingen undtagelse!

Sex er sex. Kys, pil her, rod der, sut her, slik der og som klimaks: pik i fisse. Det er der i virkeligheden ikke ret meget odiøst i. Og egentlig også lidt småkedeligt, når man tænker dybere over det.

Men hvad er det så, der gør det så spændende og frækt og ophidsende at se på? Det er alt det, der ikke bliver sagt eller stønnet eller gispet. Det er synet af et par brune øjne, der ikke kan fokusere lige i dét sekund. Det er synet af et par blå øjne, der bliver "blinde". Det er de åbne munde, der som runde o'er udstiller liderlighedens fokus. Jeg er vild med det. Det er for mit vedkommende et superlangt forspil af udsøgt kvalitet.

Det handler ikke for mig om æstetiske kroppe, unge kroppe, smukke kroppe. Det handler om kvindens måde at lægge hovedet tilbage på i ren lyst. Det handler om svajet over mandens lænd, når han bearbejder hendes fisse. Det handler om rå og uforfalsket liderlighed - og intet andet.

I går mødte de fleste af de mænd, der havde indgået aftaler med Dronningen, op. En ung mand havde meldt sig til, men han trak sig før der kom gang i den på lagnerne. :-(

Der skete intet som der ikke plejer når vi mødes - i virkeligheden ret kedeligt at berette om.

Men så skete der alligevel noget som var ekstraordinært. Rødtoppen, Lakajen, Dronningen og jeg var alene på værelset. Vi småsnakkede lidt, da det lige pludselig udviklede sig. Lakajen fik slikket pik af Dronningen og Rødtoppen fik slikket fisse af Lakajen. Rødtoppens øjne borede sig ind i mine og så åbnede liderlighedens sluser sig for os begge. Pigebarnet var så liderligt som jeg aldrig har set hende før. Hun var hot. Lakajen fik slikket røv, mens han spillede pik af og da han kom, havde Dronningen sperm i hele ansigtet. Det klæder hende. *SF*

Rødtoppen kom hen til mig i stolen og begyndte at kysse mig. Hendes tunge slyngede sig om min og hun trykkede sig ind til mig. Mere skulle der ikke til for mig. Jeg var selv så tændt at jeg tog fat i hende og kyssede hende igen. Jeg har sjældent blevet kysset så intenst før og jeg gav mig helt hen.

Men vi skulle ned og spise på yndlingsrestauranten så vi brød op. Der var også noget med p-billetter og den slags hverdagsting. :-D

Jeg havde inviteret en bekendt med til spisningen og han kom som vi var ved at være færdige. Han blev præsenteret for selskabet og faldt ret godt ind. Rødtoppen skulle hjem og Lakajen skulle ordne billeder fra dagen før, så det var Dronningen og ham og mig, der gik i klub.

Meningen var at en anden gruppe skulle lave et set-up, men de havde aflyst det. Desværre. Men til gengæld vrimlede klubben med aktiviteter. *SF* En pige fik gangbang, så hun skreg af orgasmer. Dronningen lagde sig og bad den nye bekendte om at smide tøjet. Jeg var helt med på at se hvad han kan og vil som potentiel slave.

Midt i det hele kom en gammel bekendt. Og han havde så Mrs. Zero med. Og så gik snakken jo. Imens fik Dronningen slikket fisse. Jeg mødte en anden, der engang havde gjort mig en tjeneste, og da vi var færdige med at se på billeder og udveksle minder, var Dronningen færdig med at lege for en tid. Vi talte om at tage hjem over - fredag er jo desværre en arbejdsdag for de fleste - men blev så opholdt af Mrs. Zero og hendes aftale. Vi kiggede på, men jeg kunne godt mærke at jeg var mere end almindelig tændt.

Det er lige før jeg begynder at forvente at hver gang vi ses bliver det helt exceptionelt. ;-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Kiggertøs. Det er en fornøjelse at have dig "ved mit hof". Den pli du udviser mens du sidder standhaftig og kæmper med de indtryk du fanger er beundringsværdig. Når du trykker dig tilbage mod stoleryggen eller "hænger" op af væggen ..... så skal du bare vide at dine sorte øjne lyser liderligt og din mund tilnærmelsesvis kunne ligne et o ? Dine mentale orgasmer er fantastiske at iagttage for os alle. Jeg glæder mig ALTID til at læse dine reflektioner, er vel nærmest en smule afhængig af dem som tiden går. Tak for din gode opførsel under den megen "utugt" ..... og nydelse.
Lakajen sender dig en billedserie og jeg en kompliment for din nye vens flotte røv. Må den blive meget mere rød når DU svinger pisken !

Augusta sagde ...

Dronning:
Hæ - jeg ved godt at I kigger lige så meget på mig som jeg gør på jer. Og denne symbiose er også hvad der gør at jeg aldrig føler mig udenfor selvom jeg ikke er aktiv i dén forstand.

Hver gang undres jeg over at der altid er en form for klimaks og at jeg aldrig kan forudse hvordan det bliver og hvad der sker. Det er dog som regel altid i sidste "halvdel" af legene. ;-) Måske er det også overraskelsen, der gør at jeg får et ekstra kick - måske er det det lange forspil det jo er at kigge på jer.

Hvorom alting er, går jeg altid i dagene derefter og er tændt. Sådan helt oppe på dupperne-tændt. Der skal kun et smalben, et blik, en mund, et skæg til - så er jeg i den syvende himmel. Og hvis jeg så har en midnatsven eller en date til at "afreagere" på, bliver sex'en altid en tak bedre end når jeg tændes og får sex umiddelbart efter.

Mit sexliv er blevet markant bedre efter jeg er begyndt at kigge. ;-)

Anonym sagde ...

Sådan er det ... relationen til den/dem man sexer med er uvurderlig vigtig. Forspil og opbygning af liderligheden tager tid og kræver god kemi. Personligt er jeg dybt taknemmelig over at ha mødt mennesker som har lysten, modet og tiden til at give sig hen.
Selv har jeg VALGT at kompensere de behov/lysten som jeg ikke får udlevet i mit ægteskab. Derfor er mit forhold til især lakajen, slaven og rødtoppen meget lykkeligt og kostbar. Relationen til især de to mænd er fundamentet til at ALT kan ske .... på "den fede måde" naturligvis. Dejligt at relatione til vores lille gruppe også virker på din seksualitet søde kiggertøs ..... jeg er ydmyg over den tillid du viser os - TAK !

Anonym sagde ...

Det mest fantastiske indlæg fra din hånd Augusta!
Din beskrivelse af øjne der ikke kan fokusere i netop DET sekund, er PRÆCIS, hvad det hele handler om. Intensiteten og den ægte liderlighed.
Meget smukt og på samme tid råt!
Din helt egen kærlighed og respekt til Dronningen og hendes hof, skinner igennem og når jeg så læser din og Dronningens kommentarer bliver billedet perfekt.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at på nyder hvert sekund, men jeg kan ikke lade være med at sige til dig at du skal nyde denne perioode i dit liv. For du er lige i det nu og smukkere kan det ikke blive.

Jeg indrømmer at jeg er misundelig og drømmer om det du/I oplever, men tak fordi du løfter en flig af dit univers.
RESPEKT!