onsdag den 21. januar 2009

Kiggermarathon

Meningen var i går at jeg skulle i klub og kigge på et par planlagte set-ups, men jeg ændrede planer.

I dag fik jeg så en sms, lige akkurat som jeg havde fri. Dronningen lå i en klub og afventede sin Lakajs ankomst. Jeg spurgte om jeg skulle kigge forbi på vej hjem og det mente hun var en god idé. Så jeg sad og drak en ananas-sodavand en halv time senere, godt plantet i en kurvestol mens Dronningen underholdt med fortællinger omkring et par af de personager hun har kendt gennem tiden. Lakajen ankom og vi satte kursen mod en anden klub, hvor han havde lavet et ganske kinky set-up.

Det blev et par spændende timer i Dronningens og Lakajens selskab, hvor jeg mestendels oplevede tingene gennem en linse. Jeg håber at få lov til at fremvise et par billeder, anonymiseret, herinde. Jeg var selv ret imponeret over hvor gode billederne blev under så dårlige lysforhold. ;-)

Hele seancen havde en voldsom virkning på mig, kan jeg mærke. Jeg forlod ellers parret på et tidspunkt for at skrive forestillingen ned, men klubben havde desværre lukket ned for visse sider, heriblandt google. :-D Det er den omvendte verden. ;-)

I morgen er der endnu et arrangement. Det ser jeg frem til. Dronningen har nemlig arrangeret en ung 28-årig mås til mine øjne. Man skulle tro at det var min fødselsdag og ikke hendes. ;-) Bagefter skal vi igen ned i klubben og kigge på en anden gruppes set-up. Det glæder jeg mig også til. Jeg har slet ikke tid til at tage på arbejde i morgen. ;-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey søde kiggertøs ..... nu har du været vidner til det mest kinky setup jeg ihvertfald har lagt krop til ..... hvad tækte du mon om det, set i forhold til dine reflektioner omkring SM ?

Anonym sagde ...

Wauuu det lyder spændende. Det vil glæde mig, hvis vi kan få lov til at se lidt billeder. Jeg er en sucker efter det iscenesatte senarie!

Augusta sagde ...

Dronning:
I aftes talte jeg med en ungersvend og først dér kunne jeg sætte ord på, så det blev "rigtigt" i mit hoved. For det var kinky - og langt mere kærlighedsfuldt end jeg forventede. Det kom måske også især frem dagen efter. Når billederne kommer, vil jeg forsøge at sætte ord på det jeg oplevede. Tak! Tusind tak fordi jeg fik lov. Det er så ... fantastisk.

Kyria: Jeg håber at der kommer en stribe billeder til mig en af dagene og så kommer de på bloggen.