onsdag den 4. februar 2009

Endelig billeder

Så er der endelig billeder fra happeningen i forrige uge. Det var en sælsom og meget anderledes oplevelse, men her er lidt billeder af hvad der skete den eftermiddag og aften. *SF*

Dronningen knæler og Lakajen har trimmeren i hånden:


Selvom hun er næsten skaldet, skal hun stadig huske hvordan man deepthroater:


Skummet fordeles på hovedet og skraberen er klar:

Det er ren Sinhead O'Connor:


På afdækningstæppet ligger så de smukke grå lokker:


Jeg har endvidere bedt om tilladelse til at bruge ét bestemt billede fra den aften, fordi det er perfekt til at vise hvorfor jeg er så betaget af at kigge. Et billede siger mere end tusind ord, siger de kloge. ;-) Men det kommer i en blog for sig, HVIS jeg får tilladelsen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Søde Augusta, du bad mig fortælle om baggrunden for "kronragnings seancen". Jeg er usikker på hvad du mener, men formoder, at det handler om at forstå den leg Lakajen og jeg finder så megen lyst ved at dele og som gør vores relation så glædesfuld.

Personligt tænder jeg på at planlægge events, hvor målet er at opleve de mennesker jeg holder af, nyde og give sig hen (den kreds af mennesker du har mødt flere gange).

Når det gælder netop Lakajen, så er "HANS passion mit drug". Det at tjene og underkaste mig er min lykke. Det har været en LANG personlig kamp, at erkende den lyst. Jeg ved ikke, om du kan forestille dig, hvor provokerende og ydmygende det føles for en gammel rødstrømpe, at knæle og tilbede en mand, med det ene mål, at stille sig til rådighed for HANS LYST ?

Men jeg MÅTTE den vej og har i flere år ledt efter en mand, som havde empati og selvværd nok til, at få lov til at lege med min lyst til underkastelse og fornedrelse. Jeg kan og vil ikke bøje nakken uden at føle respekt, tillid og "noget der ligner kærlighed".

Lakajen blev en del af det, DU kalder "mit hof" for et år siden. Vores match har ganske langsomt udviklet sig til en SM relation. En relation som er grundlaget for, at vi idag kan lege med fantasier der for udenforstående, kan ligne udlevelsen af nogle meget kinky og perverse lyster.

Men DET er netop det forunderlige ved SM legen, at ydmygelser og fornedrelser, som jeg ihvertfald ALDRIG ville accepterer noget andet menneske, at udsætte mig for. Netop mellem han og jeg kan udløse så megen gensidig lykke, liderlighed og tilfredsstillelse. Det er en kontrastfyldt leg !

Jeg tror det var i sommers, at Lakajen første gang nævnte sin lyst til at kronrage mig. Jeg kan stadig huske hvor choket jeg blev og hvor vredt jeg svarede NEJ !

Men til min rædsel gjorde tanken gjorde mig slem liderlig, min krop og fisse forrådte mig...... og han vidste det. Siden hviskede han det ofte og jeg tændte hver gang så forbandet på tanken !!!

Mit hår var min stolthed, jeg kunne ikke forestille mig at leve uden. Men tanken om at glæde ham, stå til rådighed for han lyst og bleve brugt til hans nydelse .... DET var bare for nydelsesfyldt og liderligt at tænke på. Faktisk udløste det også en dyb taknemmelighed over at blive læst, anerkendt og mødt på min lyst.

(For at få lidt fornuft med her midt i galskaben, må jeg fortælle, at jeg på grund af noget medicin, begyndte at tabe mit hår i oktober. DET var IKKE fedt, tværtimod var det meget sorgfyldt. Men ved juletid var mit hårtab så slemt, at jeg var nød til at erkende, at det måtte af. Og så blev det midt i sorgen, en ophidsende glæde, at spørge Lakajen om HAN ville klippe mig.
At han så ikke ville klippe, men for alvor kronrage mig, det var noget af en overvindelse - men pyt - sorg blev til glæde vendt).

Lakajen smiler og siger at det er den bedste gave han har fået siden, han som 8 årig fik en motor han ku skille - sødt ikke ?

Anonym sagde ...

En yderst smuk beretning. Tak for det.

Augusta sagde ...

Dronning:
Tak for beretningen. Jeg kendte den jo - ikke i detaljen - men mente at du og Lakajen selv skulle fortælle historien. Det ville nemlig give billederne en ekstra dimension.

Tusind tak.