onsdag den 4. februar 2009

Tilladelsen er givet

Aldrig mere et ord omkring hvorfor jeg elsker at kigge på mennesker, der har sex.
Aldrig mere skal jeg lede efter ord, der alligevel ikke formår at beskrive min fascination.
Aldrig mere vil jeg forsøge at forklare noget, som man lige så nemt kan forklare begrebet farver for en blind.

For her er lige præcist dét, der tænder op under mig og som jeg ynder at bruge som forspil og som fantasier senere, når jeg tænker tilbage på de mange smukke oplevelser jeg har fået lov til at overvære - enten klasket op mod væggen eller trykket tilbage i min stol, fordi det var så allerhelvedes intenst.

Derfor!







De øjne siger bare det hele og lidt til.

Liderligt og smukt på samme tid, ikk'?

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dronningen er lige gået.... efter jeg har haft mulighed for at tjekke hårvæksten, på det der engang var en glat isse. Det går fremad, hun er både sund og rask og hendes hår er godt på vej igen.

Jeg har også bemærket, at de øjne der er så udtryksfulde kommer hver gang jeg stiller min bag til rådighed:-) Man kan blive helt afhængig af de øjne...;-)

Med venlig hilsen fra Lakajen

Anonym sagde ...

I enkle tilfælde mener jeg ikke afhængighed er så ringe ..... feks er jeg forbandet afhængig af et bestemt røvhul ....
Men indrømmet - DET er pinligt for en pæn pige, at vedkende sig, at DEN afhængighed nærmest er himmelsk !

Augusta sagde ...

I to herlige mennesker:

Tusind tak fordi jeg måtte bevidne hændelsen og også fordi jeg måtte lege fotograf. I betragtning af det manglende lys og mørket er billederne jo blevet gode. Hvor meget har du pillet ved dem, Lakaj? Jeg husker at der var en del overbelyste og en del underbelyste. Men samlet set er selve motiverne jo smukke - lys eller ej. Og vinklerne er til tider geniale. ;-)

.oO(Selvros er en god ting. ;-))

Anonym sagde ...

Hej Augusta - Motiverne skal du su verent have æren for - Det med lyset og forskellige andre detaljer tro jeg vi giver Adobe Photoshop æren for. Nå ja og lidt fysisk indsats fra mig:-)

Augusta sagde ...

Lakaj:
Jeg kan ikke tage æren for motiverne - I legede og jeg iagttog. ;-) Men vinklerne er mine. :-p Resten er din og Photoshops ære. ;-)

Jeg gad godt se originalerne, dog. Om ikke andet for at se hvad jeg kan lege frem. ;-)

Anonym sagde ...

Augusta: Jeg har ikke længere originalerne, de er gået til de evige jagtmarker. MEN vi kan da lave en ny serie:-) så kan du få både før og efter billeder...:-D

Augusta sagde ...

Lakaj:
Jeg er altid game på at opleve ting gennem en linse. ;-)

Anonym sagde ...

I er sgisme en underholdende trio, og skønt for os andre at I deler :0)