torsdag den 5. februar 2009

Advarslen er væk - indgang på eget ansvar

Normalt synes jeg bedst om at man advares, når man risikerer at se, høre eller opleve ting, som man måske gerne ville kunne vælge fra, hvis man blev spurgt. Det er derfor jeg har tilvalgt advarselsiden, så børn og andet godtfolk ikke får en grim overraskelse.

Men det viser sig nu at mange ikke kan læse blogs, der har denne advarselside, af grunde jeg ikke helt fatter, men computerklovn som jeg er, regner jeg heller ikke med at komme til det. ;-) Og så bliver jeg lidt træt i ansigtet over at ting ikke fungerer.

Derfor har jeg fjernet siden igen. Ærgerligt at det skal gå ud over uskyldige. :-(

Jeg har i øvrigt oprettet en smartlog-blog også, fordi den advarselside gav problemer, men umiddelbart ser det ud til at smartlog har nogle andre funktioner som jeg gerne så herinde også. Jeg tvivler på at det kommer, så jeg er gået i gang med at undersøge andre blogfunktioner/-communities. Måske findes der et sted, der har de features som jeg gerne vil have på bloggen.

I så fald holder jeg flyttedag. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Anyhow, anyway, anywhere... så er det dælme dejligt at kunne kigge ind til dig igen Augusta... Det er dybt frustrerende at kunne se du har postet, men ikke at kunne læse.

Augusta sagde ...

Velkommen tilbage Kyria - jeg tænkte ikke rigtigt over stilheden indtil forleden dag hvor jeg klikkede ind på din blog og så at du ikke kunne komme herind. Og nu må folk så undvære advarslen, for sådan noget skal altså virke. :-)