torsdag den 5. februar 2009

D - den frække transvestit

Jøsses.

Jeg er breathless.

Jeg har lige haft den frækkeste msnsex jeg nogensinde har haft. Og det eneste jeg gjorde var at kigge. Jeg end ikke kommenterede rigtigt. Jeg nød bare det show, der blev udfoldet for mine øjne. Og det udviklede sig bare mens vi snakkede sammen. Hun er fandme da fræk, selvom hun har en pik under kjolen. Eller også er det netop derfor hun er så hot? *SF*

Hun er ret gennemført og spiller rollen som den pæne pige ret godt. Kropssproget er feminint, men ikke udpræget overdrevet. Make-uppen er diskret og parykken er ikke lang og uvant. Kjolen var en sød sommerkjole og eftersom den var lidt rigeligt nedringet, havde hun en sød top indenunder.

Men illusionen om den pæne pige brast, da hun stillede sig op og viste ben. Lange stænger i nylonstrømper og så den frække bare hud ovenover. Uhm, der begyndte jeg at få frække billeder. Tænk at lade hende stå nede i en favoritklub og se mændene savle over hende? Se hende vise ben - så uskyldigt og alligevel så ladet med uudtalte løfter.

Jeg kunne tænke mig at situationen udviklede sig og at hun til sidst ville ligge med ansigtet ned i madrassen og være genstand for et gedigent gangbang - og jeg ville bare ligge ved siden af og hviske frække ting i hendes øre, mens jeg nussede hendes nakke og ryg. Og mærkede hvordan hun blev røvpulet af mændene, der bare ville bruge hendes krop.

Kort tid efter hentede hun sit legetøj. En buttplug med vibrator gav hende røde kinder og slørede øjne. Da var liderligheden tydelig. Jeg fulgte bare med. Kiggede og nød. Hun lagde hovedet bagover et utal af gange - det er så forbandet frækt at se på.

Da hun sagde at hun var ved at komme, valgte jeg at se hende i hel figur. Ansigtet er frækt at se på, men også sprøjtene er for vilde at se. Godt nok kan man ikke se ret meget med et lille webcam, men jeg så hende komme. Jeg savnede lyden og duften af hende - men man kan ikke få det hele online. ;-)

Forhåbentlig skal vi på shoppetur sammen en dag. Dog ikke påklædt som D, men alligevel. Måske giver hun en kop kaffe bagefter? *SF*

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Waaauw... Du er da også bare god til at få knyttet nogle spændende kontakter :0)

Augusta sagde ...

Kyria:
Jeg ved såmænd ikke om jeg er så god igen, men jo - jeg kender da en del interessante mennesker efterhånden. :-)

Anonym sagde ...

Endnu engang overrasker du med dine fantastiske fortællinger. Dejligt at kunne følge med på din side igen.