lørdag den 7. februar 2009

Klubbesøg igen

Dronningen var i byen. Da jeg endelig fik fri (der var selvklart overarbejde), lå hun i yndlingsklubben (min - ikke hendes) og havde en fin kontakt til en mand. De blev enige om at varme hinanden, fordi der var lidt koldt, når man sådan lå nøgne omkring. :-D

Mrs. Zero var der også og vi hyggesludrede lidt imens, Dronningen forlystede sig. Så dukkede Mrs. Redhead op også og efterhånden var det tid til noget mad, så vi fandt yndlingsrestauranten. Men først efter at have mødt Mr. Salesman, som var Dronningens kørelejlighed.

Vi hyggede og han faldt godt ind i selskabet - ganske som de fleste velopdragne ungersvende jo gør. Da måltidet var ved at være ovre, spurgte jeg om Dronningen og Mr. Salesman kunne lokkes med ned i klubben. Det kunne de godt, fordi Dronningen havde tidligere haft kontakt med en Mr. Caribian og han var så i klubben. Han skulle indfanges. ;-)

Da vi ankom, sad han ved computerne og vi indtog hele receptionen. Og meget kort tid efter samledes vi i S/M-rummet. Dårlig film til at oplyse lokalet, men så kom der en mand med nogle stearinlys. Det hjalp lidt på det. Mrs. Redhead lå snart på plinten og Mr. Caribian var "all over her" sammen med Dronningen. Vi fortrak til "hans" værelse. Grotten. Den har vi aldrig været inde i, men vi fandt ud af at man rent faktisk kan lukke døren, selvom der er tre lurehuller og tilsvarende glory holes.

Mrs. Zero og jeg krøb med ind og pludselig var jeg "fanget" i et hjørne. Mrs. Redhead hvilede sit hoved på mit lår, mens Mr. Caribian legede med hende. Dronningen og Mr. Salesman tog afsked - der er langt tværs over Danmark - og det hele udviklede sig ganske fint. Pludselig var vi tre kvinder om Mr. Caribian. Han så ud til at nyde det ret så meget. Jeg holdt mig til at blowe og Mrs. Zero nøjedes med at kysse ham - men han fik hele æren af Mrs. Redhead. Det så de begge ud til at være meget glade for. :-D

En ungersvend på knapt 20 år spurgte om han måtte komme ind og det gav vi ham lov til. Han var der dog kun ret kort. Dronningen har nok ret omkring de unge. De skal nå så meget på kort tid. ;-)

Alt i alt en hyggelig aften - og jeg er ikke mørkeræd længere. ;-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pist .... du glemmer da at nævne, at du også overvandt din angst for lækre negerpikke søde kiggertøs - respekt ! Åh hvor jeg elsker integretions projekter i denne kontekst .... især når det lykkes at lokke ikke mindre en tre småracistiske narrefisser til en flok liderlige tæver på et splitsekund.
Det skal siges at jeg har ledt længe efter en egnet negerdreng til opgaven ... he, he !

Augusta sagde ...

Dronning:
Jeg fortæller da at jeg ikke er mørkeræd længere. ;-)

Det var fascinerende at prøve, men det er kun farven, der har en anden lyd og så visuel er jeg heller ikke. :-) Synd du gik glip af det syn. :-p

I øvrigt fortalte du ham at vi var narrefisser, hvilket han ikke vil skrive under på. Så ... nogen har et troværdighedsproblem. :-p

Måske ser vi ham på Fyns land. ;-)

Anonym sagde ...

He, he ... DET her handler slet ikke om troværdighed søde tøs. Det med narrefisser ved jeg godt er løgn. Men tilgiv mig, jeg er nød til at bruge MEGEN strategi og snedighed for, at lokke jer tre vidunderlige tøser til at krydse grænser. Jeg tænder på det og kan ikke lade være - DET at få netop DIG til at miste fokus og smide din ærbarhed, at se dig kravle lysten og sulten hen mod en god pik, med det ene mål, at tirre den til vanvid. DET er så vidunderligt frækt og tilfredsstillende.

Fedt hvis neger pikken kan lokkes Ringe !

Augusta sagde ...

Dronning:
I virkeligheden er jeg slet ikke så ærbar. Det handler bare om kontrol - og om forspil. ;-) Jeg er slet ikke til alle de øjne, der kigger, så derfor bruger jeg kigger-oplevelserne som forspil og så kaster jeg alle tøjler i privaten. ;-)

Ja, det bliver nok ikke så Ringe endda. Hø hø.