onsdag den 11. februar 2009

Adonis - og gruppen

I aften havde Adonis og hans venner annonceret lidt leg i klubben. Jeg skulle selvklart derned efter arbejde. Det er længe siden jeg har set dem dernede, så da jeg opdagede deres "opråb", besluttede jeg mig.

I løbet af dagen har jeg også talt lidt med en bekendt fra både klubbens side, men også en anden side. Og ham fik jeg så lokket med på en kigger. Vi udvekslede numre og aftalte at han samlede mig op.

Vel nede i klubben mødte jeg en bekendt fra Dronningens slæng og inderst i klubben var Adonis og hans gruppe i gang med noget foto sammen med klubbens fotograf. Det så frækt ud - og vi nød synet lidt, før vi tog en runde i klubben for at se hvad der ellers skete.

Vi returnerede og så at deres setup var ved at være overstået. Vi talte lidt med dem - og så tog vi endnu en tur i klubben. Da vi kom tilbage, var de ved at bryde op. Adonis fortalte at han lige var kommet, hvilket jo ærgrede mig en del. ;-) Jeg er NØDT til at opleve ham komme. Mens vi snakkede sammen, rakte han ud efter min hånd - og jeg lod neglene glide i hans håndflade og op og ned ad armen. Hans reaktion var "mmm" og lidt gysen. Alt i mens lå hans slave og slikkede pikken ren og fin igen.

Alt i alt var det en meget dejlig aften. Et vellykket møde og et vellykket gensyn. Hvad kan en kvinde ønske sig mere? ;-)

Ingen kommentarer: