lørdag den 14. februar 2009

Temaaften S/M

I aftes var jeg med Dronningen i swingerklub. Vi mødtes "på midten" og eftersom Dronningen havde tilkendegivet at min kjole kan bruges slige steder, tog jeg med. At de havde tema-aften - S/M - lokkede også.

Og det var faktisk en ganske lærerig aften. Klubbens ejer viste slagteknikker og slagsteder. Og så havde han en magisk kuffert med. Den indeholdt diverse piske og tawse. Og han demonstrerede dem på en tøs. Han mindede mig om viden, jeg faktisk besidder i forvejen, men som ikke ligger øverst i hjernekassen. Og blev jeg inspireret af "gør-det-selv"-glæden. Hvis man er lidt fingersnild og kan holde et pokerfjæs i Silvan, så behøver man ikke dyre redskaber. Så kan man lave sit eget "slagtøj". *SF*

Dronningen har mange hofdamer, men der er en enkelt som jeg aldrig har nævnt. Hun kommer ikke så tit til arrangementerne, men når hun gør, sætter hun sit helt eget stilfærdige præg på hvad der sker.

For nyligt fandt jeg ud af at hun er Domina. Hun tænder på at tilføre smerte og hun tænder på magten. Det gør jeg jo også. Hun var i klubben og havde sin slave med. Og vi fik lov til at kigge på. Selvom de var enige om at deres seance ikke var så intens som den er derhjemme, var det en ære at få lov til at kigge. Det er så ulideligt nemt at finde m-piger og S-mænd i billeder på nettet. Det omvendte er knapt så nemt, så derfor var det fantastisk at se hende i action.

Jeg blev bevidst om at det kun er min fantasi, der sætter grænser for min formåen, så nu burde jeg være klar til at gå ud og udøve min helt egen dominante praksis i stedet for at lade mig begrænse af min manglende erfaring.

Så: Tak til dig, Domina! Og til klubbens ejer. Og Dronningen for at trække mig med. ;-)

Gæt hvem der skal i Silvan på mandag? *SF*

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gæt hvem der gerne vil i swingerklub, når der næste gang er temaaften med "slag-tilbud"? ;0)

Augusta sagde ...

Kyria:

Du kan tjekke deres hjemmeside - jeg tror der kommer en tema-aften igen. ;-)

Anonym sagde ...

Nu gik jeg af gode grunde glip af fællessesangen Augusta ..... men det var da min fornemmelse, at netop DET, at du havde siddet der med en undertone af fuld grønlænder synger vuggesang / højskolesangbogen med Kim Larsen / sommernat ved bålet stemning også havde gjort ret intressant indtryk på min søde kiggertøs ?????