fredag den 16. januar 2009

Turen til Fyn

Rødtoppen og jeg blev samlet op af Dronningen i Middelfart og vi satte kursen mod motellet. Her dukkede legekammeraterne op. To gensyn og et nyt bekendtskab. Ganske fornøjeligt.

Meget skete - som altid. Og det er svært at huske alle detaljer, men et par højdepunkter skal da med i kronologisk rækkefølge.

Dronningen lå og slikkede pik på det nye bekendtskab, mens Rødtoppen fik en slikketur af Slaven. Mr. Motel tog en pause og jeg kiggede bare. Dronningen begyndte at lokke. Hun begyndte at talke dirty og jeg kunne se på hende at hun var superliderlig. Det smittede. Jeg var virkelig fristet, men modstod. Synet af hendes tunge, der snoede sig om hans pik, var superliderligt. Og hendes øjne var slørede af lidenskab.

Slaven lå på knæ foran mig med røven i vejret. Under ham lå Dronningen og slikkede pik og han slikkede pik på Mr. Motel. Rødtoppen havde gang i en fin lyserød dildo i røven på Slaven. Og jeg havde det smukkeste udsyn. Jeg var virkelig fristet til at blande mig i legen her - Slaven har virkelig submissiv potentiale, tror jeg. Og jeg røg direkte i Domina-hjørnet, men beherskede mig dog. Det eneste jeg blandede mig med var et træk i hans nosser. Da Dronningen opdagede det, spurgte hun ham om hvem der mon trak i hans nosser og svaret var "Augusta?" Bagefter kom guldkommentaren: "Nu har vi også rørt ved hinanden!". :-D

Dronningen lå midt på sengen og indtog sin plads som den dronning hun faktisk er. Slaven og Mr. Motel lå på knæ ved hendes hoved og spillede pik, mens hun spillede fisse. Mr. Motel nærmede sig klimaks. Han holdt øjenkontakten, mens orgasmen rullede gennem kroppen på ham. Jeg glippede sprøjtene, fordi jeg kiggede igen. Først til allersidst, da han ikke sprøjtede længere, men hvor orgasmen stadig klingede, så jeg ned og så Dronningen slikke ham ren. Lækkert syn.

Slaven arbejdede for sagen. Han spillede pik og fik Dronningen til at stå ved siden af sengen, så han kunne begrave ansigtet mellem hendes lækre bryster, mens han lå på knæ. Hans hånd kørte hurtigt og hun klemte hans ansigt inde, og så kom orgasmen. Han lænede sig tilbage og stod nærmest i bro, så hans pik sprøjtede praktisk talt ud over det hele. Han brølede mens han gav sig hen. Hvilket superfrækt syn.

Man kan sige at det er fedt, når flere mænd kommer på én gang, men jeg synes helt bestemt bedst om at de kommer i rækkefølge, for så får jeg alle detaljer med. *SF*

Til allersidst æggede Dronningen Slaven til at kysse mig. Hun mente at jeg kysser dybt, så det måtte Slaven da prøve selv - og det skete så.

Da legekammeraterne var taget af sted igen, slappede vi af på værelset. Dronningen havde Lakajen i røret, som pludselig led af hukommelsestab. Han kan ikke huske at have fået et blow af mig. Hans forklaring var at jeg måtte gøre den slags noget oftere, men jeg tænker bare at hvis man glemmer at have fået et blow, så er det fordi det ikke siger en noget - og så må man jo undvære efterfølgende. ;-)

Vi talte også med en potentiel ny legekammerat. En rar stemme i telefonen roste mig for bloggen her - og igen siger jeg tak. Jeg ser frem til at han får overstået sine ene-timer hos Dronningen. ;-)

Da vi havde mødt en veninde og da vi havde spist, tog de andre i klub. Jeg skulle bare hjem og slappe af ovenpå en ret så inspirerende eftermiddag. *SF*

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Augusta

Endnu en dejlig fræk beretning fra din side ;)

Rigtig god weekend
Black Matrixx

Anonym sagde ...

He, he Augusta tøs .... jeg vil lige korigerer dig en smule.
Hvis ikke jeg havde gjort dig opmærksom på at du var tæt på at komme mentalt mens du hang der op af væggen og fulgte mit blow ...... SÅ var du blevet forført og gået i orgasme fælden endnu engang - FRÆKT !
Og hånden på hjertet, indrøm at du sitrede som et espeløv da slaven kyssede dig dybt og inderligt.
(husk at jeg kender din passion for dybe kys, du overraskede mig med et den dag du hvade givet lakajen det blowjob, han et kort sekund havde glemt - den glemsomhed vil nage ham en tid tror jeg).
Tilslut vil jeg hviske TAK fordi du trodsede din lungebetændelse og tog den lange ved til Middelfart. Din passion for et kigge er et dejligt krydderi og det var fedt at se Domina siden gnistre i dine øjne .... intressant protentiale !

Augusta sagde ...

Black:
Tak - og lige over dér. :-)

Dronning:
Selv tak - I gjorde jo hele turen værd. ;-) Og resten taler vi ikke om. :-p